ճանապարհորդություններ

Լորի

Առաջին օր ՝

Առավոտյան արևը մեզ ողջունեց, երբ մենք ճանապարհ ընկանք սբ. Երրորդություն եկեղեցու բակից։ Մեր այցելած առաջին վայրը Ձորագետի կիրճն էր։ Շրջապատված բարձր լեռներով ու անտառներով՝ դա իսկական դրախտ էր։

Այնուհետև մեր խումբը շարժվեց դեպի Լորե ճամբար, որտեղ մենք հանգիստ ժամանակ անցկացրինք՝ սպասելով ճաշին:Երեկոյան օդը զով էր, և ես վայելում էի բնության անդորրն ու գեղեցկությունը:

Օրն ավարտվեց ճամբարային տարածքում ճանաչողական զբոսանքով և խաղերով:

Երկրորդ օրը՝

Օրը սկսվեց նախաճաշով, և մենք գնացինք Դենդրոպարկ։ Այստեղ ես շրջապատված էի տարբեր յուրահատուկ ծառերով ու բույսերով, վայելում էի նրանց գեղեցկությունն ու մաքուր օդը:

Հետո այցելեցինք Գյուլագարակ գյուղ և Գյուլագարակ լճեր, որտեղ հասկացա, թե ինչու են այս վայրերը համարվում բնության մարգարիտներ։

Այնուհետև մենք շարժվեցինք դեպի Հնեվանք, պատմական հուշարձան, որն ինձ ապշեցրեց իր հնությամբ և մթնոլորտով: Այս վայրը անձնավորել է հայոց պատմության հարստությունը։

Մենք առաջ շարժվեցինք դեպի Արևածագի ձոր։ Այստեղ ես անհավատալի տեսարաններ ունեի դեպի լեռներ և ձորեր, և ես ինձ իսկական հեքիաթում էի զգում:

Երեկոյան մենք վերադարձանք ճամբար՝ ընթրելու, և ծանր օրից հետո ուրախ էինք հանգստանալ և կիսվել մեր տպավորություններով ճամփորդության մասին։

Երրորդ օրը՝

Օրը սկսվեց նախաճաշով, որից հետո գնացինք այցելելու Լոռե Բերդ, Սուրբ Նիկողայոս եկեղեցի և Սուրբ Ամենափրկիչ մատուռ։ Այս պատմական վայրերը բերեցին նոր տպավորություններ և գիտելիքներ։

Սուրբ Նիկողայոս եկեղեցի գեղեցիկ ճարտարապետությունն ու յուրահատուկ դեկորացիաներն ինձ խորը հիացմունք ներշնչեցին։ Ես զգացի հնության ոգին կանգնած այս հոյակապ տաճարի դիմաց:

Ավարտելով ճամփորդությունը՝ վերադարձանք Երևան, բայց մեր սրտերում մնացել էին Լոռի քաղաքի մեր այցելած առասպելական վայրերի հիշողությունները։ Այս ճամփորդությունը անմոռանալի արկած էր՝ լի պատմությամբ, մշակույթով և բնական գեղեցկությամբ:

Оставьте комментарий